Wednesday, 23 November 2011

Bodohkah aku???

aku pun x paham ngan diri aku nie...kenapa aku boley jadi mcm nie??aku terlalu mudah sngt lupe diri...aku lupe yg aku sygkn dye...tp knpe aku payah nk hargai dye??baru sekarang aku nk nyesal ke?aku rasa x gune da aku nk nyesal..dye bkn nk kat aku da pon...dye pon da ada pengganti diri aku...tp knpe pyah aju nk lupekn dye??dye slalu jew bermain kt kpala otak aku nie...sume kenangan berputar putar dlm kpala aku...bnyak beb kenangan aku ngan dye...terlalu bnyak..mmg da lme aku knal dye...aku ingt dye da pham ngan perangai aku...tp aku xtaw la dye x pham...mcm2 da aku wt kt dye...mcm2 la jgak pengorbanan dye kt aku...tp knape aku x hrgai dye??knpe aku mcm nie??

tah la...aku pon da xtaw nk ckap mcm mne...aku xley nk lupekn dye...kenangan kami trlalu bnyak...tiap kali aku blik dr kl ke kmpung msti dye akn dtng jumpe aku...mcm2 la dye nk...nk xnk aku kne bg gak la...sbb dye awek aku...mungkin ada sape2 yg boley tolong aku smpaikan salam rindu dan syg aku kt dye??siapa boley tolong aku????tolong la...aku x sanggup da nk pendam bnda nie..lme2 aku juga yg sakit...aku da trlalu lama sdey...terlalu lama...

apakah x ada peluang kedua utk aku...aku menyesal...aku da ubah diri aku yg dulu..aku sygkn dye...aku msih smpan lagi duit seringgit yg dye conteng 2..name tag dye pon ada lagi kt aku...tp aku taw brang aku bg kt dye 2 sume dye da buang...kwan2 dye da bgtaw aq yg dye da buang sume brabg2 aku...mudah kn dye wt mcm 2...tp knpe aku yg pyah nk lupekn dye...

MAAFKAN AKU!!!!!!!!

Monday, 21 November 2011

Tak Sabar Dah!!!

hahaha....memang aku da x sabar2 nie...Malaysia vs Indonesia...Aq da semangat gier da nie...siap pkai jersi da..Aq hrap Harimau Malaya akn menang mm nie...Kt facebook pon da rmai pkai DP gmbar nie...Sama sama la kite berdoa agar kita menang pingt emas !!!

Sunday, 20 November 2011

Rindu Serindu Rindunya!!!

Memang dah lame aku x menulis blog aku kan...Dah naek bersawang blog aq...Bkn sbb ape,aq skunk nie dok kt kg jew...Line internet pon jrng ada...huhuh...X kn nk g cc memanjang...Time lpak KL ok la rumah aku ada wifi...Da blik kg nie kne pkai broadband...nsib nsib..Ape pon x boley..

Sejak aq dok kg nie mcm2 bnda aku da wat...Tp just x sempat bgtaw korng jew...Hahahahah...aku dok kg bkn ada wt keje pape pon...Dok umah jew pon....Mmg kne bsing la ngan mak aku sbb x keje...Haaa!!!nie aku nk gtaw,nnt korng ckap aku mlas pulak..Aku bkn xnk keje aku cuti la..Bos aku bg cuti sebulan...Hahahaha...Lme x??Dah bos aku bg cuti,aku cuti jew la...

Aku dok kg keje aku same jew la...Bngun tido mkn, tv, mukabuku aku, pas 2 tido blik...Tiap2 ari keje yg same....Mane la mak aku x bsing...Hahahahaha...

Aku sbnrnya rndu kt seseorang...Orang yg dulu ada dikala aku snang, susah, suka, gembira....Dia sntiasa ada dulu....Tp skunk aku x taw ape masalah dan juga salah smpai dye pergi mcm 2 jew...Aku buntu lg...Mcm2 perkara yg aku pkir adakah slah aku smpai semuanya jd mcm nie...

Knapa semua ini trjadi kt aku???Knepa,Knapa,Knapa???????

Tuesday, 27 September 2011

i'm back(get my pin)

i think i didn't update my blog for along time.I'm sorry because not so healthy..I got toothache and my arm always got cramp.But i think i fell better today.That why i try write something today because someone already asking me why i'm not update mu blog for along time.Thanks to he/her for give me some spirit to write today.For your information i have new phone.Hahahaha.Brand new phone.Thanks to my friends because let and teach me how to use my phone.


Anyone who want to contact me u can get my pin 2151838C and add as your friend.I always accept who want be my friend.That why i have a lot of friends.I think this is enough for tonight.I will write more tomorrow.nite all..

Wednesday, 21 September 2011

argh!!!!!!!!

adoi!!!!sakit pulak gigi aku nie...memang tak tahan dah la..nak cabut tak boleh sebab gigi aku da bengkak...aku tak ley nak bayangkan betapa sakitnya gigi aku nie...sapa la yang nk tolong aku..nak makan tak boley nak tidur pon tak boley gak...adoyai!!!!!